Crește productivitatea, automatizează taskurile și optimizează utilizarea spațiului.

  • Optimizează spațiul utilizat prin anticiparea corectă a nevoii de spațiu.
  • Folosește module avansate pentru mutări complexe.
  • Conectează echipele la o singură bază de date.
  • Crește indicatorii de performanță (ROI) cu ajutorul sistemului de mentenanță preventivă care prioritizează nevoile în funcție de urgențe și crește eficiența echipelor prin accesul rapid la date.
  • Folosește platforma de rezervări pentru selectarea și rezervarea unei săli de ședințe evitând problemele de suprapunere și indisponibilitate.
  • Creează cereri de lucru și rămâi la curent cu orice modificare apărută, prin notificări automate.
  • Gestionează, modifică și închide cereri de lucru într-un mod eficient prin accesul rapid la date direct de pe mobil.

Soluţiile Archibus pentru Workplace Management

Workplace

Conectează echipa la o singură bază de date pentru rezervări de săli, spații de muncă și crearea cererilor de servicii și mutare

Rezervări de săli

Optimizează procesul de rezervare a spațiilor de lucru și a sălilor de ședință, pentru a crește eficiența în organizație

Hoteling

Gestionează rezervările de spații de lucru și birouri și creează un mediu de lucru flexibil, adaptat nevoilor organizației

Service Desk

Oferă managerilor o imagine centralizată pentru toate cererile de spațiu, cu notificări privind strategia de workplace

Organizaţii din întreaga lume au ales Archibus pentru Workplace Management

Clienţi din ecosistemul Archibus

Discută cu un specialist Archibus!

Află cum poţi utiliza Archibus pentru administrarea cererilor de servicii, rezervarea de spațiu şi optimizarea întregului proces de muncă

Solicită o demonstrație